Wil jij werken aan je conditie en kracht, lekker buiten bewegen én gezellig trainen in groepsverband?

Dan raad ik je Powerwalk aan! 

Powerwalking is lopen in een stevig tempo met tussendoor spierversterkende oefeningen en intervaltraining.

“Niet iedereen kan hardlopen, maar iedereen kan wandelen en niet iedereen kan 20 kilo tillen, maar iedereen tilt zijn eigen lichaamsgewicht.” 

Dit is de basis van deze zeer effectieve bewegingsvorm, waardoor iedereen zijn of haar doelstelling kan bereiken. Dat kan zijn: afslanken, een betere conditie, een gezonder en sterker hart, meer zelfvertrouwen, diabetes type 2 verlagen of gewoon op een leuke, actieve manier nieuwe mensen ontmoeten. Deze natuurlijke vorm van bewegen, met weinig weerstand, maakt de kans op blessures nagenoeg nihil. 

Powerwalking is geschikt voor elke leeftijd en elk niveau.

Er is ook de mogelijkheid tot het deelnemen aan een Easy Power Walk groep. Het tempo ligt dan wat lager en er zijn meer rustmomenten onderweg. Deze vorm van Powerwalking is (om mee te beginnen) aan te raden bij COPD en reuma. 

Powerwalk wordt aangeboden op:

  • Maandag van 19.00 tot 20.00 uur
  • Donderdag van 9.00 tot 10.00 uur
  • Zaterdag van 8.30 tot 9.30 uur
  • De Easy Power Walk Groep loopt op dinsdag van 9.00 tot 10.00 uur